Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

 

25.06.2024

 

Як надіслати заяву про повернення помилково та/абонадміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені через Електронний кабінет?
 
 
 
Головне управління ДПС у Харківській областіповідомляє, що подання документів засобами електронного зв’язку в електроннійформі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу Українивід 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обмінуелектронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерствафінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями.
 
Порядок функціонування Електронного кабінету затвердженонаказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами тадоповненнями.
 
Вхід до Електронного кабінету здійснюється заадресою: http://cabinet.tax.gov.ua ,а також через вебпортал ДПС.
 
Вхід до приватної частини Електронного кабінетуздійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн звикористанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якогокваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану системуелектронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогоюДія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
 
Режим «Введення звітності» приватної частиниЕлектронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податкової,фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску назагальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема, заяви проповернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi(далі – Заява), і подання її до контролюючих органів.
 
При створенні Заяви в режимі «Введення звітності»платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «типформи», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхіднуформу Заяви (J/F 1302002), а потім відповідний територіальний орган ДПС:«регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основноїреєстрації).
 
У запропонованій формі необхідно заповнитивідповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьомуреєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
 
До Заяви платник може подати копію одного платіжногодокумента. Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати»документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.
 
Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заявивказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого булапомилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метоюповернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окреміЗаяви за кожним платіжним документом.
 
Заява подається платником до територіального органуДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.