Best Joomla Templates by User Reviews BlueHost

 

02.05.2025

 

Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на понад 332,5 тис. звернень: які питання найпоширеніші

 

 

 

У січні – березні 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на понад 332,5 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб.

 

- 284,5 тис. звернень надійшло телефоном;

 

- 45,8 тис. звернень – у чатах месенджерів;

 

- 2,2 тис. звернень – електронною поштою.

 

Найчастіше платники питали про:

 

- податок на доходи фізичних осіб; 

 

- військовий збір;

 

- єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;

 

- єдиний податок;

 

- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;

 

- стан обробки електронної звітності;

 

- запис до Центрів обслуговування платників.

 

Нагадаємо, що відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися нею можна у будь-який час.

 

У січні – березні 2025 року Базу знань переглянули майже 1,3 млн разів. 

 

Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за три місяці 2025 року оновлено 485 відповідей і обмежено термін дії 499.

 

Як приєднатися до чатів ДПС?

 

- На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР»

 

- На сайті ЗІР або у його мобільній версії

 

Як звернутися до Контакт-центру ДПС?

 

Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні). 

 

Електронна пошта: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

 

Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків. 

 

Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00;

 

пʼятниця, з 08:00 до 18:00.